Hardloop avontuur deel 2

081362640c2ee81ee71d0de306c04c05Dat is lang geleden! Mijn laatste en eerste (haha, shame on me) post over hardlopen is alweer een half jaar geleden. Tijd voor een update en ik beloof jullie nu op de hoogte te houden. Schrijven over hardlopen werkt namelijk (in mijn geval) ook erg goed voor de motivatie.

Het hardlopen gaat goed. Ik had even een dipje door het winterse weer en liep daarom iets minder vaak hard dan ik wilde. Als ik dan ging was dat in de sportschool. Ik ben absoluut geen fan van de loopband. Ik vind het erg onnatuurlijk en krijg veel sneller last van mijn rug. Gelukkig gaan we weer richting de lente en kan ik over een tijdje, naast het lopen op zaterdag of zondag, ook weer ’s avonds hardlopen.

Wat ook erg goed voor de motivatie is, is de 10 km die ik ga lopen tijdens de Ladies Run. Yeah, mijn eerste wedstrijd is een feit. Op zondag 9 juni ga ik meedoen met de 10 km in Rotterdam. Ik ben sinds vorige week begonnen met een 10 km schema van de hardloopwinkel. Natuurlijk ben ik al een langere tijd aan het lopen richting de 10 km, maar zo’n schema geeft me toch extra motivatie om echt te gaan lopen. Naast dat volg ik 1 keer per week een lesje bbb (buik, billen en benen) in de sportschool. Tijdens deze lessen train ik onder andere mijn buikspieren en benen zodat ik het hardlopen langer kan volhouden en een betere houding aanneem. Daarnaast is een strak lichaam voor de zomer ook niet verkeerd. 😉

afc4102c1d340fe1c95ca4c93c18f941

Ik heb (volgens mij) genoeg motivatie en ik heb er heel veel zin in om op 9 juni de 10 km te lopen in een mooie tijd! Let’s do it!

Ben jij ook fanatiek aan het hardlopen en heb je nog dat extra beetje motivatie nodig? Ik heb op Pinterest een running bord gemaakt, klik hier om hem te bekijken!

xoxo,
Franca

Franca

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *